untitled

9.3.11

Salam semua..
ewah dah lama betul cik siti tak masuk blog yang tak seberapa chantek ni..
busy la katakan..tak tau la sisi mana bz nye tu..yang penting memang
gila sibuk sekarang ngan projek, buat report, presentation lagi..

blog ni bukannye ibarat diari bagi aku..sebab tak semua cerita dalam hidup aku
ni boleh dikongsikan untuk tatapan umum..cerita tentang teman istimewa atau
pape yang seriously privacy aku tak kan story la kan sebab tak suka cerita
hal peribadi.. :)



Tapi sejak kebelakangan ni agak jiwa kacau jugak la dengan some0ne ni..
agak marah jugak dengan tindakan dia..he was really makes me in confusion..
h0pefully he can relized his 0wn mistake..dan lebih menghormati wanita dalam semua hal..

ceh kata tak nak cerita pasal hal peribadi tapi cerita jugak..ekeke~
ini bukan semata2 ditujukan kepada 'orang' tu je..kamu2 semua yang berhati jantan tu silalah hormati orang yang tersayang..

Masuk semester depan ingat nak beli handset baru..kalau ada duit lebih :)
leh snap pic banyak2...orang kata gambar boleh menggambarkan seribu cerita.. dari aku dok mengarut dalam ni banyak2...baik aku letak gambar banyak2.. tak payah aku membebel tak tentu hala...hihihi..k la nak sambung melayan perasaan..

As Salam..
 
S Pink Premium Pointer