Hadiah untuk siDia

3.12.11

Assalamualaikum..

Haruslah aku nak buat entry cinta lagi sekali. :) oke kali ni aku nak share tips2 apa yang kite boleh bagi pada orang tersayang sepena hari jadi buah hati pengarang jantung. Tapi aku prefer kalau budak yang terlalu hingusan yang bercinta tu tak payah ikut sangat tips ni. Kalau yang dah dewasa ke yang dah berkahwin mahupun bertunang chantekk !!


Bismillah....


Cuitt sangat kan? haa tau x ni apa?? bukan ubat cacing :) Alaa kun0 sangat la kalau tak tahu kan. Kapsul cinta muka buku. Dalam tu kita boleh masukkan nota-nota cinta yang kita dah tulis untuk orang tersayang  then masukkan semua dalam satu balang yang cumil-cumil..  
 Buat la ayat jiwang semangkuk yang menandakan kita sangat-sangat sayang pada si dia.


~ macam ni pun 0k jugak ~ kredit t0 : tentang cinta



Rasanya keychain macam ni dah banyak jual dekat sh0pping c0mplex.  Banyak pilihan selain dari gambar diatas. Tak terasa macam budak-budak ke kalau orang dewasa atau yang dah jadi bapak/emak orang kalau pasangan die0rang bagi benda ni. huu~  Kalau aku rasanya masih boleh terime lagi k0t. Tapi yang dah matang better tak shesuai bagi hadiah macam ni.



Olololo...comel....
Bagi pasangan couple yang jiwa agak romantik sesuai sangat pakai baju c0uple ni. Kalau jalan sama-sama sweet je kan. Tapi tak bagi aku. Aku rasa semacam boria. Ada je yang pandang. 
Takde privacy langsung. 



Unik betul cincin c0uple ni. Biasanya kalau kat m'sia susah jugak nak jumpa cincin macam ni. yang ada pun biase-biase je. Tapi yang biasa tu jugak yang special.



Romantik!! Sekali sekala bawak la buah hati pergi candle light dinner. Baru dia terasa dihargai dan terharu. Kalau tak nak buat dekat hotel pun buat lah dekat rumah. 
 Ouchh!! dekat rumah hanya untuk pasangan yang dah berkahwin je ye.



Memasak untuk orang yang tersayang semestinya akan buat pasangan korang terkesima. Pertama,sebab dapat rasa makanan yang korang masak Kedua, sebab keikhlasan korang yang sudi memasak dengan penuh kasih sayang  walaupun tak sesedap mana. Kalau yang reti masak tu Alhamdulillah.
Untunglah.....~ ditujukan kepada lelaki ~



Satu idea yang kreatif. 
Abadikan gambar-gambar kenangan ala-ala majalah gitu. Kalau yang ada duit lebih tu apa salahnya buat sesuatu yang unik yang tak pernah lagi orang buat. At least pasangan kita menghargai apa yang kita bagi dan lebih mencintai.



Kalau dah takde duit sangat nak beli hadiah yang mahal-mahal boleh jugak bagi buku ilmiah atau novel cinta islam untuk buah hati yang comel. Dalam membaca tu dapat jugak ilmu.



Dah biasa sangat rasanya buah hati bagi bunga r0se. Tapi nak tulis jugak sebab aku tak pernah dapat bunga selain dari omak. Jeles, geram. Rasa nak beli sendiri tapi tak dapat sampai ke sudah. Takpe-takpe tunggu konvo nanti. heheh~



Ada mutu dan gaya tersendiri. siape la yang adjust bear ni sampai jadi begini..heheh~ Hadiahkan bear yang comel p0n ok jugak. Bagi remaja-remaja minat lah hadiah macam ni. yang dah berumur ~ bukan tua ~ [ correction ] agak tak sesuai disitu.

Ada lagi satu, Kalau nak bagi present ape-ape bagi la kad sekali say thanks, kata-kata cinte or what so ever. Kalau boleh kad tu biarlah dari buatan tangan sendiri. Baru bermakna. and 0ne more jangan lupa berdoa supaya dijaga batasan dalam pergaulan dan terhindar dari godaan syaitan. InsyaAllah.

Oke penat sudah. Lots of L0ve..se yah..!!

 
S Pink Premium Pointer