berehat sebentar bersama kity katy

13.2.11

[ Blog Anis Hamzah ]

Salam..tweet-tweet.. Baru lepas baca blog anis..hehe..rindu ko weh.. Private blog eh... :) Aku nak buat jugak boleh tak?? Kalau nak tahu Anis ni la yang membuatkan aku tergoda nak buat blog.. Dia jugak seorang kawan yang baik dan c0mel.. Comel sangat tau..kalau nak ngorat sila tunjukkan muka untuk kena sepak dengan BF iye.. :)

Hish dari pagi tadi aku ngadap blog nih.. edit blog, blog walking, baca blogger chat.. Aku rasa aku banyak menghabiskan masa dengan semacam benda yang membuat kan aku MALAS...!!
Bukan tu aja buka fb, buka ym semua segala macam jenis website..

Satu keje pun tak jalan.. Kenapa ni?..?Astaghfirullah.. Baiklah buat masa ni tak nak berblogging lagi.. dah nak dekat mid sem dah pun ..kene study smart.. If aku ada hati dan perasaan lagi nak tulis blog InsyaAllah akan ada entry baru menyusul..

P/S : Bosan dengan sikap sendiri yang banyak menghabiskan masa dengan keseronokan dunia sampai lupa dengan amalan akhirat..
 
S Pink Premium Pointer