♥Nilai ♥KL ♥Raniazahra Homestay

26.5.15


Assalamualaikum.
Dengan Nama Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang.

Dah lebih seminggu tak tulis entry baru. Tak ada apa yang aku nak membebel sebenarnya tapi aku cerita jugak la. Sebab aku tau ada orang yang akan baca.. Hee~ Sabtu lepas mak dan adik-adik mai kajang nak beli barang sikit katanya. Plan sebenar aku yang kena drive dari kampung. Disebabkan aku balik kampung lambat terpaksa la mak dan adik-adik naik KTM. Kesian mak. Dah la sakit kaki. Ingatkan abang yang ambik mak kat kl. Jadi aku pun memecut dengan laju ke KTM. Makan dan solat dulu kat rumah baru gerak pergi Nilai. Berhenti Tol Nilai sebab abang suruh gerak sama dari sana.


Aku tak ada dalam gambaq sebab aku kan malu nak bergambar. Muka tak secomel emma maembong. Jadi kena sedar diri sikit. Lama jugak cari barang. Ada la dalam 2 jam padahal belinya dalam 3 4 barang je. Rambang mata tengok barang-barang kat kedai ni. Cantik.Warna warni lagi uols. Aku ni dah la addict dengan warna. Pilih barang tak tengok harga hokey. Time nak bayar ambik kau. Beratus. Dah la malas aku nak ingat. Kedekut bebenor kau timah oii. Ok bila nak guna banyak duit haruslah kedekut ala-ala tengah korek taik hidung.

Aku ingatkan lepas pergi barang bolehlah balik kampung terus tapi lain pulak ceritanya. Bermalam dekat rumah baru abang. Dengan tak bawa pakaian. Nak solat pun tak ada telekung. First time solat free tak pakai telekung. Oh sangat ohsem. Kain pelikat abang aku jadikan kain. Tapi mak lagi advance. Dia ajar camne nak guna kain pelikat sebagai telekung ala ninja. Seperti blog disini : http://thesnowwybear.blogspot.com/2013/02/telekung-ala-ninja.html. Terbaik!! Malam nak tidur cilok baju abang buat baju tidur. Esoknya lepas mandi, terpaksa pakai baju yang sama. Tapi disebabkan aku bukan jenis banyak peluh takda la bau busuk macam belacan. Redha jelah apa yang tertulis. Itulah warna warni kehidupan. Cehh buat ayat drama pulak.

Ok tukar topik la. Ni nak promote sikit. Sesiapa yang ada kawan-kawan atau anda sendiri yang nak konvo dekat Politeknik Sultan Azlan Shah atau UPSI atau dimana-mana saja anda berada, yang nak cari homestay untuk family and friends boleh lah booking dekat satu tempat ni. Actually homestay ni dulu rumah abang lagi sorang. Aihh berapa banyak abang daa. Tapi disebabkan dia trauma sejak kejadian rompakan dekat restoran dia. Jadi dia malas nak duduk kawasan pekan. Duduk kampung sudah. Untuk tempahan sila search di laman facebook 'Raniazahra Homestay,Tmn.Wangsa Tg.Malim'. 


Aku tau mungkin ada yang tak dak facebook. Mai aku tolong. Cuma buat kopi dan pasta. 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
"Selamat datang ke Raniazahra Homestay. Kami menawarkan penginapan rumah teres 2 tingkat yang selesa untuk yang berkeluarga dan kawan-kawan muslim sahaja yang ingin menginap di Raniazahra Homestay. Homestay kami terletak di kawasan Tg.Malim"

Kelengkapan Disediakan:
♥ 3 bilik 2 bilik air (tambahan toto, bantal,selimut)
♥ Setiap bilik mempunyai 1 katil queen
♥ Set sofa
♥ Set tv & astro
♥ Set meja makan
♥ Kelengkapan memasak
♥ Peti ais, microwave,kettle,pinggan mangkuk & gelas

Kawasan Berhampiran:
♥ Bersebelahan pusat servis Toyota
♥ 1km dari UPSI Jalil
♥ 3km dari UPSI Proton
♥ 1.5km dari pekan Tg.Malim
♥ 1.5km dari stesen bas
♥ 1km dari klinik kesihatan
♥ 1km dari KTM Tg.Malim
♥ 500m dari stesen minyak Petronas/BHP/Shell
♥ 500m dari KFC 24Jam & Restoran tomyam

Harga yang ditawarkan:
RM250/malam

Masuk: 2pm
Keluar:12pm

Sebarang pertanyaan dan tempahan sila hubungi:
0124460761 : Nana
0125320965 : En.Mat

Baik sampai disini saja sesi bersama kak timah. Daa. As salam.


 
S Pink Premium Pointer