Tiada Seram yang kedengaran :x

25.3.11

Assalamualaikum..^_*

Wow lama bebenor aku tak masuk blog buat entry..tadi baru lepas blogwalking..ubah selera lak.. nak tulis tentang cerita hantu..siyez aku memang suke tengok,baca,dengar cerita hantu.. tapi engkOrang tak tahu aku ni penakOt gila..

kalau aku tidur xleh sOrang2 nanti aku takut, berdebar2, seram, berpeluh2 semua ada lah.. selalunya kat rumah aku tidO ngan adik aku, kalau kat hostel aku tidO ngan membe aku.. bayangkanlah kalau dorang balik kampung.. naya aku tak leh tidO sampai subuh..hehe..

Kalau diikutkan pengalaman aku, tak pernah lak aku jumpa dengan benda2 nih.. dan aku harap xkn pernah jumpa pon..takut woO..!! Hopefully.. If aku tidO sorang2  gak lampu tu kene dipasang selalu, kalau tak aku kompem xleh tidO..asek teringat dan pikir macam2..

WalaupOn tak pernah nampak, tapi aku selalu kene tindih.. kat mana2 aku pegi je mesti kena..ada jugak kene tindih macm kene hempap batu besar.. punyalah berat nak mati, bangun pOn susah..padehal mata terbuka..ada jugak terasa macam dipegang kat kaki, leher..tup2 badan tiba2 rasa kaku..

Dah biasa kene, xde lah cuak sangat..tapi yang pelik kalau kene je lupa semua ayat2 yang sememangnya aku dah hafal berkurun lama..dats y aku punyer mata nampak dark circle..sebab aku selalu tidur lambat...ngeh3..~



Terdengar jek..!!
Masa tahun 2000-an, aku tidO ngan kakak aku, sebelum tu dia belum kawen lagi.. lagipOn bilik untuk perempauan memang ade satu je, so tidO sama2 la.. Kakak aku apply kerja dekat rawang..dia nak pindah gi umah my aunty.. Aku risau tau...bukan risau dia gi sana, risau aku kena tidO sorang2 kat bilik tu.. nak ajak adik aku tu kecik agi..tidO bawah ketiak mak aku lagi dieOrang..

Bila dia dah pindah bermula episod tekanan melampau xleh tidO dengan tenang.. kalau tidO kena buka lampu dapur, pintu bilik buka luas2..sape2 yang berani tutup pintu bilik aku dan padam lampu, automatik aku buka dan pasang lampu balik.. Jangan mara aa..!!

Ada satu malam, aku tak leh tidO, hati tak tenang.. dalam pukul 2 pagi aku terdengar sOmething.. cuak beb..!! kalau setakat batu dibaling kat atas atap tu ok lagi..ni dengar orang mencangkul pagi2 buta.. betul2 tepi bilik tingkap aku..aku lak tido kat tepi tingkap.. waduh bikin gempak... Aku bangun cepat2..aku tau aku tak bermimpi.. sebab aku leh dengar jelas aku nak pi buka tingkap nak usyar..wah macam berani je kau kan siti..

Ahh tak jadi...aku dah lah penakOt, nak tengOk agak2 pengsan kat situ gak.. aku berlari gi bilik mak aku, tidO diam2 sebelah adik2 aku..keesOkannya aku cerita la kejadian semalam..mak aku cakap gini " Kau mimpi la tu.."erkk..mimpi ke...agak nye lah kot..* nak sedapkan hati sendiri..

Pagi2 buta aku gi tempat yang aku dengar bunyi malam tadi..aik xde kesan orang mencangkul pOn.. ape la yang die nak buat kat sini..nak tanam apa la tu.. so aku wat tak tau je..malas nak pikir..dan seterusnya malam2 aku jadi kelawar sampai sebulan lebih...Dan akhirnya kakak aku benti kerja..
seronoknye..!!! yahOo..!! tak yah tidO sorang2 agi..

Oke tu je kisah pengalaman aku..aku bedoa xde yang lebih teruk agi dari ni..
InsyaALLAH..

 
S Pink Premium Pointer